Vše o nákupu
Nákup v internetovém obchodě
- Vyberte si žádaný zboží, případně se přihlaste do systému
- Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.
Doprava zásilek
Dopravu zajišťuje kurýrní společnost Zásilkovna s dodáním na adresu nebo lze zásilky odeslat na odběrná místa Zásilkovny. Je možné osobní vyzvednutí po dohodě v Rosicích u Brna popřípadě v Brně. Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásob zobrazených při produktu. Při nákupu nad 7000,- Vám zboží doručíme zdarma.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést na bankovní účet 2201833470/2010 se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo přes okamžité platby s využitím platební brány ComGate s možností platby kreditní kartou.
Osobní odběr
Při výběru možnosti osobního odběru Vás budeme kontaktovat.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty, aktuální skladové zásoby, . V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.