• Logo
  • LuTer
  • je prázdný
    za 0.00,- Kč
Látky LuTer

Vše o nákupu

  • Přidáno: 14.06.2021

Nákup v internetovém obchodě

  1. Vyberte si žádaný zboží, případně se přihlaste do systému
  2. Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
  3. Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  4. Zvolte způsob dopravy a platby
  5. Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
  6. Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
  7. Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
  8. Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.

Doprava zásilek

Dopravu zajišťuje kurýrní společnost Zásilkovna s dodáním na adresu nebo lze zásilky odeslat na odběrná místa Zásilkovny.  Je možné osobní vyzvednutí po dohodě v Rosicích u Brna popřípadě v Brně. Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásob zobrazených při produktu. Při nákupu nad 7000,- Vám zboží doručíme zdarma.

Platba za objednávku

Platbu za objednané zboží je možné provést na bankovní účet 2201833470/2010  se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo přes okamžité platby s využitím platební brány ComGate s možností platby kreditní kartou.

Osobní odběr

Při výběru možnosti osobního odběru Vás budeme kontaktovat.

Informace o produktech

Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty, aktuální skladové zásoby, . V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.

Pojištění zboží

Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.

Sledování zásilek

O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.

Často kladené otázky (FAQ)

Posíláte zboží do zahraničí?
Ano, pro bližší informace nás kontaktujte nebo v košíku vyberte možnost pro konkrétní zemi.

Poradíte mi s výběrem?
Ano a velmi rádi! Stačí nás kontaktovat přes dostupné komunikační kanály.

 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.